Last night -

Som sagt jag skrev inte igår men träffade hur som ett stort gäng brudar först och vi gick ut och åt för att fira mig. Fyller ju år imorgon. Det var supermysigt måste jag verkligen säga! Jag gillar det där gänget♥ Sen drog några utav oss vidare hem till Emma där vi badade tunna och snackade fram till 2, rätt så grym kväll måste jag säga!
Malin&Malin drar posen, grymt snyggt om ni frågar mig!

Nu ska jag iaf åka hem om några timmar men först ska Agge komma förbi och säga grattis (tydligen?) men jag klagar inte! Tar nog med mig datorn hem så vi lär ju höras! (glömde jag säga att vi ska klä granen ikväll!!)

Kommentarer
Postat av: Jontte

SV:Haha nää! Jepp ja bor i Finland :) Du läste rätt ;)

2010-12-18 @ 13:11:38
URL: http://jontten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0