Nöjd tjej!

En grymt lyckad dag, efter alla uppträdanden (såå sjukt kul, vill tillbaka) så gick jag ner på stan där jag stötte in i bästa Agnes, Hannah och Rebecka. Agnes och Hannah följde med mig till BikBok och Monki där jag belönade mig själv efter allt slit hela det här halvåret! Sen köpte jag också dom sista julklapparna och nu håller jag på att packa. Om några timmar kommer föräldrarna och hämtar mig sen åker jag hem. Sen tänker jag bara slappa tills julen är över!

Bilder från idag kommer
Hugs♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: haha jaha jasså, säg hur dom sitter sen då :)

2010-12-21 @ 17:01:50
URL: http://fimas.blogg.se/
Postat av: Bella

Kan du inte lägga ut en video när du sjunger på skolavslutningen :) vill så gärna höra!!!

Puss

2010-12-21 @ 20:25:58
Postat av: cecilia

Bella: det kommer en från avslutningen snart :D ska bara få den från en kompis först! :)

2010-12-21 @ 21:19:03
URL: http://liveperformance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0