Breakfast club numero uno

Dålig uppdatering jag vet men jag chillar (?!) runt här i Skara (går rätt snabbt, ingen storstad direkt..) Om några timmar ska vi iväg och träffa ännu mer släkt och ja imorgon ska vi nog träffa mer släkt igen och på torsdag morgon åker vi hem! Och på frågan om min släkt är stor så säger jag bara en sak, 25 kusiner. Men jag ska verkligen inte klaga för det är så himla kul att träffa alla då även om min släkt är en riktig svennesläkt (läs något i stil med SvenssonSvensson familjen haha) Men egentligen är väl det något positivit? För man har ju alltid så himla kul!
ph: tagna igår morrse, det bästa med att vara borta OCH ha lov är att man kan äta stor frukost för en gångs skulle haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0