I'M ON THE RIGHT TRACK BABY I WAS BORN THIS WAY

Det här har jag längtat efter läänge kan jag helt klart säga! Lady Gagas nya singel Born this way har äntligen släppts och den är mer än bra. Men kan Lady Gaga bli något annat än bra? Soundet är lite råare & mer discobeat och texten är ungefär som hennes låtar brukar vara, den fastnar och sitter där den sitter! Men jag måste säga att jag tycker att det är något bra. Vad tycker ni om hennes nya låt, är det en stor hiss eller en riktig förlorare? Ciao!


om ni vill lyssna på låten klicka på bilden


Ni kan göra som mig och klicka hem låten HÄR också!



Kommentarer
Postat av: M A I D A

Är du sugen på en ny bloggdesign?

Då är det bara att kika in på min blogg och kommentera om du vill ha.

Jag gör gratis bloggdesigner, 100% gratis.

Spelar ingen roll hur komplicerad den är, jag gör det gratis ändå!

/M A I D A

2011-02-11 @ 23:48:08
URL: http://maidadresevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0