I'm in love... Rag&Bone

Eftersom jag äntligen har börjat ta tag i att beta igenom alla dom visningar som redan gått i NY så lär det dyka upp en hel del inlägg fyllda med nya kollektioner. Och tro mig, hittills har jag sett så grymt mycket snyggt så att man nästan börjar längta efter hösten/vintern 11/12 redan nu! Mängder med lager på lager fortfarande, dova färger mixat med accenter och hos Rag&Bone som ni ser bilder från nedan så fanns det en hel del röda & blå plagg, stickade & ibland fodrade knästrumpor, stickat med mer textur och jackor som liknar dom i burberry prorsums senaste kollektioner, fast i ny tappning. Men det som VERKLIGEN gick igenom hela kollektionen var dom blockfärgade linjerna. Men ingenting emot mig då jag tycker att dom är helt a.m.a.z.i.n.g!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0