Saknaden är stor!

Right now! Kom hem för ett litet tag sen efter att ha varit och handlat och den här råkade slinka ner med resten av maten! Men efter en så här lång dag som slutade med simhall så är det riktigt skönt att få krypa ner i sängen med en film.
När jag ändå pratar om simhallen, det var exakt 1&1/2 år sedan skadan, 1 år sedan andra skadan och 7 månader sen jag var tvungen att sluta med tävlingssimningen... (helvetes foten har fortfarande inte lagt ner) Och idag när jag simmade kände jag verkligen hur mycket jag saknar det, har börjat fundera på att börja igen men först bara kanske 2 gånger i veckan och se om det fungerar.. En sak är i alla fall säker, jag saknar det♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

amen cissiiii! sån skulle vi ju äta på fredag, du får lugna dig :(

2011-01-19 @ 19:50:38
Postat av: cecilia

amen förlåt fellan.... men vi köper en då med! hihi ;)

2011-01-19 @ 20:37:51
URL: http://liveperformance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0