Söndagsångest? NONO!

Ingen söndagsångest här inte! Snarare tvärtom måste jag säga för veckan som ligger framför mig ser ut att bli riktigt skön och underbar.
Måndag - vanlig dag
Tisdag - Extra sovmorgon, dans på kvällen
Onsdag - Ledig, IKEA och stan med mammsen, färga håret tror jag
Torsdag - Extra sovmorgon, skönt!
Fredag - Slutar vid 1 (räddar hela veckan varje vecka) SEN kommer Sofia på besök från Viken och stannar hela helgen, helt fantastiskt har saknat henne så mycket!♥
Lördag - Sofia, stan, bio, äta ute, snack och allt som hör till!
Söndag - Sofia, på kvällen när hon har åkt hoppas jag på att hinna träffa Agnes för på måndagen är vi lediga!


ph: förra gången vi sågs när jag var i Viken i höstas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0