Wanna go crazzzy

Jag är fortfarande sjuk, på en fredag, kul huh? Bara tanken på allt roligt jag missar medan jag ligger här irriterar mig. Överallt på facebook så lägger folk ut bilder och skriver im hur taggade dom är för ikväll och sanningen är väl att i måndags ville jag inte ut ikväll men nu är jag så taggad att det är obeskrivligt! Och imorgon missar jag en mysig tjejkväll och bad i utomhustunnan när vi skulle fira fina Felicia. Känns som att jag skulle kunna gevad som hellst för att bara få gå all in två nätter på raken nu... Surt men det är väl livet... Hoppas att ni har det bättre för tillfället OCH ALLA NI som ska ut i kalmar ikväll får gärna dansa och festa lite åt mig med!♥


ph: we♥it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0